Pembaca Blog Ini...

Sunday, March 7, 2010

Memo oh Memo!

Tak suka betul..
Masuk opis pagi tadi, ada memo atas meja.

Kena pi meeting pukul 8.00 pagi.

Apa ni?
Bila masa dia hantar memo ni?
Dia masuk kerja pukul 7.00 pagi ke?
Mak aiiii.. awalnya! Pekerja contoh ni...

Saya sampai opis kebiasaannya 9.00 pagi (maklumlah.. kelas lewat petang baru habis).
Dah lewat sejam.
Wak kedut je pun kalau nak masuk meeting.
Kalau saya tahu ada meeeting 8.00 pagi,
sebelum subuh saya sampai opis

HAHAHHAHAHAAH

Main suka-suka nak buh memo atas meja pukul 7.00, panggil meeting 8.00 pagi.
Bukan semua manusia masuk opis pukul 7.00!
Sepatutnya, bagi laaaa memo hari Selasa atau hari Rabu lepas kan? Senang nak prepare...
Kalau tindakan segera yang diperlukan, bukan memo medium komunikasi yang sesuai.
Sepatutnya, call lah. Masing-masing ada handphone kan?

Untuk kes di atas, lain kali saya memang kena masuk opis awal laaaaa.. Ikut waktu bekerja normal.. pukul 8 - 4.45... Tapi, kelas habis pukul 7 tu, siapa nak masuk?

Minggu lepas lagi best.
Dapat memo suruh hantar report selewat-lewatnya 28 Februari.
Tapi, yang cantiknya.... saya dapat memo tersebut pada 2 Mac.
Macam mana nak buat tu?

Adui......

4 comments:

Tihara said...

ape kes la kan..meeting tergempar kot..

~ain said...

kak tihara.. ye laaaa tergempar sangat laaa.. tak tau laaa nak kata.. kadang-kadang malas nak tegur, kak... bukan budak-budak pun lagi...

ayah ain kata,

"kalau kita banyak cakap sangat nampak macam kita bodoh.. baik kita diam je, nanti kita nampak bijak.."hehehehe

zh-ena said...

mak aiiii lewatnya dtp memo

~ain said...

ena.. itu laaaa cacat kan? hehehe