Pembaca Blog Ini...

Sunday, April 25, 2010

Kalah dengan hujan.

Hari ni buat kerja gila.


Saya ambil cuti tahunan semata-mata
sebab pagi ini hujan turun dengan lebatnya.


Tidur semula dan bangun pukul 2.15 petang.


Gilaaaa.....
Sebelum ni kalau hari cuti je pagi2 mesti panas sangat-sangat.
Berpeluh-peluh memasing.
Bila hujan lebat-lebat mencurah-curah,
mesti hari tu hari kerja.


Sudahnya...Tak pernah-pernah dibuat orang.
(saya pun tak pernah buat macam ni. Ini first time tau)
Haaaaaaaa.. kan saya dah ambik cuti sebab hujan..
Tak tahan godaan betul kan?


Hambik nak!
Tak pasal-pasal esok kena ganti kelas.
Siapa suruh kalah dengan hujan?

8 comments:

Tihara said...

dah lama kan tak tengok hujan...

cikcloudy said...

salam singgah.. sini ujan jap2 je.. tak sempat rasa sejuk..

chugie said...

uhu.. syoknye buat kerje camtu..

saya pun terfikir yg same gak esok lah.. maybe nk cuti gak kalau ujan turun di pg hari.. :P

zaza said...

eh..
hujan jgk ke? hihi.. kakzaza on je keja.. kol 6 pg dah mandi.. sejuk giler

~ain said...

kak tihara.. sini hujan laa dua tiga hari ni.. rasa macam nak cuti je setiap kali hujan.. hahaha

~ain said...

cik cloudy... sini hujan dari pagi, membawak ke malam.. sejuknya.. ui ui

~ain said...

chugie.. sekali sekala boleh laaa.. kang selalu2 habislaaa.. hahha

~ain said...

kak zaza.. hujan2 ni nak bangun pun malas... apatah lagi nak mandi.. tapi kalau kena mandi wajib, memang bangun laaa gane gane pun.. hahaha