Pembaca Blog Ini...

Monday, April 12, 2010

M.A.K.A.N - M.A.L.A.M - Y.A.N.G - I.N.D.A.H!

Cik abang kata, dia macam nak makan mee sup.
Asyik-asyik makan nasi je kan.
Tapi, tak nak makan kat luar.
Nak suruh saya masak.



Apa yang sedapnya,
kalau makan kat rumah
kita boleh control rasanya.
Nak masin ke,
kurang pedas ke,
nak banyak ayam ke,
nak bubuh sayur selori ke
apa ke kan....



Ok, kerna sayang ku turutkan!


Nak buat mee sup,
perlulah ada mee kan?


Kemudian, pelengkap rasa...
Sambal kicap.
Nampak tak ketul2 lagi biji cili api tu.
Cik abang yang tumbuk tak lumat.


Dan, ini.......
Tak lain tak bukan, sup nya!


Campur semua, dah jadi Mee Sup Cinta Berahi!



[Si Ain ni, tak habis-habis nak buh nama Cinta Berahi]
HAHAHAHAH

2 comments:

Tihara said...

sedap tu..berahi je nak makan..hehe

~ain said...

kak tihara.. itu yang buat cik ise terpandang2 tu.. hahaha