Pembaca Blog Ini...

Wednesday, June 16, 2010

Nuffnang oh Nuffnang

Saya sudah tiga kali cash out income nuffnang.
Sebenarnya, amount nya tak sebanyak mana.
Tak sampai 1k pun jumlahnya.


Baru-baru ni ada cash out jugak.
Saje nak gedik, bayar duit Icah.
Icah, sabar je laaa.. aku pun tak tahu bilalaaa...
Takpe laaa.. aku bayar dulu laaa hujung bulan ni.
Ko jangan kecoh ye.. Hahahahah


Kali ni, saya berazam..
Takkan cash out income nuffnang selagi tidak mencecah 1k.
Hahaha..


Alamatnya bertahun laaaa baru boleh capai income sejumlah itu.
Silap-silap makan belasan tahun..


Perenggan di atas menggambarkan betapa pasifnya income nuffnang saya itu.


pict: search dari google.

10 comments:

Ms Haslina said...

byk tu...idaklah sikitnyer pun...rezeki...kan

Mama Hanim said...

Tahniah..best kan dpt duit free..

hAnIsAh_aMmRaN said...

wah seronoknye.boleh aku on9 shopping...huaaaa ;p

Anonymous said...

nuffnang Has pun amat pasif sekali ;)

azimask said...

waahh dah 3 kali cash out kire banyak la tuh.. mie tak penah pun cash out lagik.. sikit sangat pon.. huhuhu

~ain said...

kak haslina.. heheh.. alhamdulillah.. duduk2 saja pun boleh dapat.. tapi pasif laaa sikit income sbb tak ramai reader..

~ain said...

mama hanim.. mmg seronok jugak bila dapat cek. ye laaa kira macam duit kerana hobi..

~ain said...

icah.. simpan duit laa.. asik belanja je.. hahah (nanti mak marah)

~ain said...

has.. kita serupa =D

~ain said...

mimie.. ain ni jenis tak sabar.. hahaha sikit2 pun main cash out je.. hahha