Pembaca Blog Ini...

Wednesday, June 16, 2010

Royalti 2009 berjumlah RM1,898,569.45 sen

Seronok je dengar (haaaa.. mata duitan)


Bahagian saya tidaklah sebanyak mana tahun ini. Sedikit sahaja.
Tak masuk dalam Top 55 pun. (kalau masuk pun, haruslah saya pengsan)
Yelah... novel baru sebuah dah nak kecoh.
Biarlah.. suka hati saya lah!
Kalau dapat kurang dari 1k pun sudah kira sangat bersyukurlah..
Yelah, saya pun sambil2 je buat kerja ni.
Kerja tak payah keluar modal.
Kena guna otak je.


Ayah pulak, berjaya jadi Top 41..
Hebat tak hebat kan?
Tak percaya?
Tengok sini....


Sekarang, saya tak ada projek baru.
Tunggu terbit Sepupu Lego bulan depan.
Bulan 12 nanti baru nak hantar manuskrip ketiga.


Tengok!!
Saya ni banyak main-main laa.
Macam mana nak jadi Top 55?

2 comments:

Sidratul Muntaha said...

aku pun jdi top 55 sperti pakcik amram itu..tpi jauh lagi perjalanan ku ini.
adei..
ank - ank.
ibumu harus amik lesen keta dan belajar memandu dan jugak harus tunggu kamu beruda membesar bak juara bru ibu gigih mencuba.

~ain said...

ayu.. ko kena rajin menulis.. buat buku byk2.. kalau setakat mcm aku ni baru sebuah buku, tak yah nak harap mana laaa... hahahah

semoga cik sam memberi sokongan dan dorongan yang jitu kepadamu..