Pembaca Blog Ini...

Tuesday, June 15, 2010

Saya pergi satu tempat mencari sesuatu

Hari ni cuti.

Ke mana?


Ke sini.....
Tempat apa ni?
Macam padang jarak, padang tekukur je ni?

Ini adalah tempat suami saya mencari rezeki.

Budget gileeeee pakai topi tu kat site...
Hahahahah

Dah nak buat macam mana.
Dah itu cik abang saya.
Layankan aje laaa....
Tah apa kerja dia, saya pun tak tahu.
Pi tengah-tengah panas, tengok mat indon buat kerja.
Lepas tu, balik office tengok pelan.
Lepas tu pi tengok indon buat kerja balik.
Tak paham.. tak paham..


Tak pe laaaa..


Dalam site office dia...
Sangatlah panas.
Econ belum masuk.
Kontraktor masih belum pasang.
Bayanglaaaa dia punya panas kalau duduk dalam cabin tu.
Mahu menggelegak otak ooooo..


Jadi, saya duduk dalam kereta sahaja.
Jangan pelik..
Tudung corak sarang lebah tu, memang kegemaran saya sekarang.
Sebenarnya, saya ikut cik abang sebab ada kerja sikit.
Tapi, yang itu... nanti saya cerita!

2 comments:

Zura said...

boleh plak main nyorok dlm kete ke ain...cm tue posing nye..kehkehkeh

~ain said...

zura.. haha.. itu posing gedik namanya tu..