Pembaca Blog Ini...

Saturday, July 24, 2010

Jalan Jalan Cari Makan

Huh....
Bosan betul hari minggu ni.
Duduk rumah sampai muka jadi kembang macam apa.



Sebab asyik duk:
  1. melepek
  2. tidur
  3. bangun
  4. makan
  5. tidur
  6. bangun
  7. tengok tv
  8. mengadap laptop.


Lepas tu ulang balik langkah satu sebanyak dua tiga pusingan.
Silap-silap empat pusingan..
Hahahah



Lepas Asar, kitorang pi jenjalan.
Ramai betul orang kat Giant hari ni.
Maklum sahaja laaaa orang gomen baru gaji kan?
Kami tengok-tengok je laaaaa dulu.

Pastu pergi makan.


Hahaha..
Nak tengok menu pun siap pegang dada.
Itu laaaaa, control ayu gitu.
(Mengarut)


Lepas makan baru pi beli spek.Lantak laaaa entri tak ikut urutan...
Heheheh

6 comments:

Zura said...

pegang dada tue tersedak ke ain...hehehe

Tihara said...

giant kat mane ni ain

Anonymous said...

salam..sy penah makan pizzahut kt giant,..servis lembabbb plak..mebi sbb pegi mlm da kol 9lbh....food so-so ajer..hhuhu pasni nak mkn pizza kena pi kt tgh bando nu la..hehehh, silent reader blog u, dok ganu gok-nursu

~ain said...

anon.. tak best laaa main silent2... jom share link jom!

BTW, service kat situ mmg lambat. kurang pekerja kot. semalam pi pun lambat gak. setengah jam baru dapat piza.. Kalau tengah lapar tu, mmg boleh mengamuk laaa.. heheh

kalau kat tgh bandar tu pulak, payah nak parking.. malas jugak.. hehehe

~ain said...

kak tihara.. giant kuala terengganu...

~ain said...

zura.. hahah.. belum tersedak lagi. bila sampai bil tu yg tersedak tu.. hahahah