Pembaca Blog Ini...

Friday, July 23, 2010

Sudah ada gantinya

Masih ingat entri sedih ini?
Cermin mata yang patah dengan tidak semena-mena..



Dulu power 100 je belah kiri.
Belah kanan 75.Sekarang dah 150 dua-dua belah.
Sedih je bila test mata sebab semua huruf tak nampak dah..
huk huk huk



Lama juga laaaa duk menepek kat kedai tu.
Ye laa... dah lama tak buat spek.
Tak reti nak pilih yang macam mana.
Cik abang kata, pilih laaa yang lain pulak.
Tak yah pakai yang frameless.


Saya cari yang tak kembangkan tudung.
Siapa pakai spek tahu laaa
apa rupanya spek yang mengembangkan tudung tu..



Orang kedai tu dah sogok-sogok suh beli
Prada laaa...Gorgio Amani laaa...
Saya dah pandang cik abang sebab
ada satu bingkai Prada tu sangat laaa menggoda jiwa!
Cik abang buat muka tak kesah.


Tapi, poket saya kesah laaaaaaaaaaa!!!!
Hak hak hak



Akhirnya, saya pilih yang sesuai dengan
Nama pena saya.........


NIA Imrani.



Nampak semua habuk-habuk atas lantai.
Esok kena sedut laaaaa semua tu.


=)

No comments: