Pembaca Blog Ini...

Thursday, July 22, 2010

Mouse rosak laaaa pulak. Gedik betul laaaa...

Semalam, cik abang ambil laptop yang sakit kat Kuala Terengganu.
Sekarang (maksud saya; sejak cik abang kerja Kuala Terengganu),
memang boleh kirim macam-macam.
Hehehe. Syiok betul!
Nak kirim sabun muka Sendayu Tinggi pun boleh jugak. Hahahha


Ok la... Petang semalam try laaaaaa buka laptop tu.
Malang betul laaa, mouse pulak tak boleh guna.
Nak kata mouse rosak, tapi menyala jugak.
Eeeee.. comfuse betul aku.


Nak melangok depan laptop pun macam malas
sebab lenguh pergelangan tangan, jari jemari dll.


Sudahnya, ahhhhhhhhhhhhhh.. tutup laptop.
Tidur!!


Hari ni cik abang bawa pi kedai semalam.
Tengok!! Buta IT, satu benda pun tak reti.
Tahu guna je.
Hahahhaa..


Rupa-rupanya, mouse rosak.
Mouse tu memang gile, ok!
Semalam menyala tapi tak leh guna.
Tetiba hari ni rosak.


Dua tiga hari ni,
mood
nak menaip,
nak ber blog memang tak tahu pi mana.


Kerja banyak kot..


Dah laaaaa... tata!

2 comments:

Tihara said...

mouse rosak..tikus gigit ke..hihik..gurau je.. :)

~ain said...

hahahah.. tak.. tuan mouse gigit.. hahaha