Pembaca Blog Ini...

Monday, July 19, 2010

Terpikat....

Selain warna hijau, saya suka hitam putih!

Tema raya tahun ni, hitam putih...
Saya dan teman hidup laa. (eceh teman hidup katanya)

Kalau semua satu family semua warna hitam putih kan best kan?




Yang ini boleh membeli ilusi langsing kepada si pemakai.
Ulang suara.. Ilusi Optik.. Ilusi sahaja laaaaa..


Yang ini ada kuning-kuning sikit.
Tapi, ok laaaaa..
Tetap cantik di mata ku.


Hitam memang cantik.
Gabung dengan warna apa pun cantik!

Banyak lagi di Aneka Cotton


Abang, jangan bimbang..
Kalau beli pun, tak de siapa nak jahit dah..

7 comments:

Sidratul Muntaha said...

cantik menarik tertarik kau memang tembam!
ahhahaha..
itam - itam..
ijau itam lagi lawa!!
ahahaha..

honeylanz said...

has vote yg 1st...

~ain said...

ayu.. Hahaha tapi hijau dgn hitam mmg masuk laaa... Terpikat aku

~ain said...

has.. A,ah kan. Tp yang bunga2 menjalar pun cantik jgk utk org besar lengan mcm i ni. Hahaha

CkDs AhRa said...

sy suka hitam putih...hahahahah..tapi panas ler..iskk...dah lah mmg kulit gelap kan..

Mama Hanim said...

cantik.. no 1..hehe..

n.a.j said...

yusahkan ain, saya pun terpikat ngan corak2 n kain2 ni..