Pembaca Blog Ini...

Wednesday, August 18, 2010

Kedai Nasi Ayam

Semalam, berbuka kat luar
sebab duit dah banyak sangat tak tahu nak buat apa kan
(ini adalah statement perli diri sendiri)


Makan kat The Chicken Rice Shop.
Bukan sekadar nasi ayam.


Memang bukan sekadar nasi ayam je yang ada.
Ada kerabu kacang panjang yang sedap macam nak pengsan.
Yang lain-lain semua biasa je laaa lauknya.
Ayam masak merah,
Sup bebola ikan,
Pai Tee (ke macamana eja dia?)
Pak Choi apa kebenda tah..
Roasted Chicken.


Cik abang tak berapa suka makan kat sini sebab dia kata lauk biasa je.
Ayat dia, "Bini aku masak lagi sedap!"
HAHAHAHA
[Saya suka ayat dia tu. Makan kat situ pun saya suka]


Malas ah nak ambil gambar banyak-banyak
sebab camera handphone saya suka memekak..
Ceh.. macamana tah nak hilangkan bunyinya!
Lagipun, tak elok post gambar makanan
pada bulan puasa ini.
Nanti orang terliur...


Lepas berbuka, terus pi surau kat Giant tu.
Nasib baik tak ramai orang lagi.


Sebenarnya, kami tak berapa suka berbuka kat luar.
Sebab terkejar-kejar nak solat mesti ramai orang kan......
Tapi, semalam special case.
=)

5 comments:

:: iManja :: said...

alamak tetiber tringat krabu mangga CRS ni....

Sidratul Muntaha said...

bak choy ain..
bkan pak choi..
ko tak mkn yg roastes honey ker?
ke ko amik set?
btw..pai tee dia mmg aku suke..
yg lenlain aku tak minat..
ehhehe..
pti betul kata ise,mmg klu bini kita yg masak..sedap jer!

~ain said...

iManja.. kerabu mangga CRS, saya tak berapa suka sebab masam sangat.. heheh tp yang kerabu kacang panjang ni memang sodap wei.. heheh

~ain said...

ayu.. lantak ah bak choy ke hape.. hahaha tak sedap mana pun bak choy kalau nak banding dgn kerabu kacang panjang ni.. hehehe. pai tee tu dia kasi 4 je.. aku nak 14 dia tak kasi.. ahhaha alaaa.. ise tu bodek je tu.. heheh

Zura said...

mcm2 rupenye ada jual kat CRS erk...