Pembaca Blog Ini...

Friday, August 20, 2010

Pruf Novel Kedua

Lepas hari ke sehari, bulan ke bulan....



Berbulan-bulan pending.
Tak faham ..
Entah mana silapnya!



Akhirnya......................
keluar juga pruf ni.

Saya diminta menghantar manuskrip dua bulan sebelum penerbitan dijadualkan.
Pada awalnya, dijangka terbit April 2010.
Saya telah siapkan manuskrip awal (Disember 2009)
Tapi, bila tiba bulan 4, editor minta manuskrip lagi.


Aik?? Pening juga saya memikirkannya!
Apa nak buat, pasrah saja laaa...
Kerjaya sebagai editor memang sibuk.
Terpaksa menghadapi kekangan masa dan sebagainya..
Harapan saya, lain kali tidaklah terjadi perkara seperti ini!


Pruf kali ini lebih comel berbanding sebelum ini.
Masih menggunakan layout yang hampir sama dengan novel sebelum ini.
Tapi, ada beberapa babak di tulis dalam bentuk blog!
(SAYA SUKA!!!!)
Kreatif yeaaaaaaa editor PTS One ni!


Sinopsis PELIT yang sudah diperbaiki itu juga
telah diluluskan oleh pengurus besar.
Projek penulisan yang baru kini sudah bermula!


Heheh..
Saya teruja...

No comments: