Pembaca Blog Ini...

Thursday, October 7, 2010

Dalam berjaga-jaga, akhirnya.......

tumpah jua!!!!!!!!!!!!!!



Wei korang..
Ini bukan tumpah darah la.
Idak la sama sekali.........

Ini hanya la


-



-





-






-



-






-





-









-









-














-




-



-



-





-




-



-







-





-




-



dakwat marker pen laaaaaa...

Saya ni mengajar subject 90% calculation.
Memang perlu sangat marker pen yang banyak.
Kadang-kadang menulis penuh satu whiteboard sekali kuliah tu sampai 4-5 kali padam.
Padam.. tulis... padam... tulis... padam.. tulis...



Saya pun minta kat kerani yang jaga stationery.
Tapi, tah laaaa..
Payah cakap dengan kerani tapi ala-ala pangkat macam lecturer ni.
Maaflah, bukan niat saya nak merendah-rendahkan orang lain.
Tapi kalau dah kita pula di lecture nya balik
sebab minta dakwat refill marker pen,
apa kes kan?
(Bukan saya conteng dinding pun dengan marker pen tu..)


Ah... lantak dia laa!




Haku sabar banyak laaaa!
Malas nak layan.
Lagipun , orang tua ni kan sensetip..


Beli sendiri je laa, sebab memang urgent sangat!
Takkan nak lorek kapur atau ball pen kat whiteboard kan?

2 comments:

Tihara said...

ee..teruk nya kerani tu...cabuk betui..hambikk

~ain said...

hahaha sabar je kak. dia mmg camtu..