Pembaca Blog Ini...

Thursday, October 7, 2010

Aku memuji pada yang layak...

Cuba korang tengok gambar kat bawah ni...


Sekali pandang, Eizlan Yusof ni macam laki den laa..
(Gambar yang ini je. Yang lain tak sama pun)
Maksud saya, pandangan tepi (perut dikecualikan) memang macam cik abang.
Jenis rambut dia (terutama kat bahagian sideburns dia.
Cara dia masuk tangan dalam poket tu, sejibik ok!
Pulak tu, cik abang ada jugak baju sejibik macam ni.
Warna baju pun sama...
Kalau korang kata tak pun takpe aaa..
Saya tak ambik hati..
HAHAHAHA


Namun, (SILA AMBIL PERHATIAN)
Sudah tentulah laaa Eizlan Yusof lagi kacak kan.
Takkan laki den pulak!
Apa laaa korang ni!
Jangan laaa nakal sangat!


HAHAHAHA


Maaf, abang!
Saya memuji hanya pada yang layak.
(Apapun terjadi, abang tetap kacak dalam hati saya!)


Larikssssssssssssssssss!!!!!!


Gambar dicilok dari blog Eizlan Yusof.
Terima kasih En Eizlan!

8 comments:

Tihara said...

ade la sipi2, cik abg versi tersendiri kan.. :)

|| NaFiRaa || said...

walau ape pon.. hubby kita tetap paling kacak di hati kita kan~ muehehehe

kakyong said...

salam kenalan,
singgah di petang hari
http://www.kakyong.com

.imah. said...

tiba tiba teringat cerita yg eizlan yusof yg mcm abesam ni berlakon jadi tokey tempoyak tu. siap ade menari nari lagu dangdut lagi tu. HAHAHAHA. xD

~ain said...

kak tihara.. mmg sipi2 pun.. cik abang ada keistimewaan dan X faktor yang tersendiri yang buat i cinta sama dia.. ahahha uwek uwek...

~ain said...

nafira. ye ye ye betol!!!!!!

~ain said...

kak yong.. terima kasih kerana sudi masuk blog ni.. salam kenal!

~ain said...

imah.. itu laaa pasal.. gambar ni mmg nampak macam abesam. Masa along tengok gambar ni, along dekatkan muka kat skrin sambil besarkan mata.... "EH, laki aku ke ni?" ahahah nasib baik bukan!