Pembaca Blog Ini...

Sunday, October 31, 2010

Langkawi Hari Kedua


KHAMIS
28 OKTOBER 2010.



Pergi Pulau Payar.
Aktiviti utama adalah snorkeling.



Pakej dengan Ekomegah ni, RM160 seorang.
Siap makan tengahari (tak berapa kenyang).
Dari 9.00 pagi hingga 3.30 petang.
Kulit jadi sunburn gile babeng.
Tapi, seronok!
Masa seronok semuanya indah.
Bila balik rumah, kaki dah nak tercabut.
Semua keindahan terbang melayang.
hahah



Pulau Payar memang sangat indah!
Subhanallah...........



Layan gambar aje laaa ye.

Naim yang berani.
Ada 4 orang budak ikut rombongan hari tu.
Dia sorang je berani snorkeling sampai ke tengah.
Kalau tengok dari dasar air, nampak kaki dia terkapai-kapai.
Lawak gila.. heheh

Serius!
Seronok gila pi snorkeling ni.

Ayah dan Imah.
Ayah pulak, snorkeling pakai selipar.
Pelik juga sebab selipar dia duk pakai tu, tak pulak terlucut masa duk berenang.
Ayah kata, kaki sakit kena pasir.
heheh


Cik abang yang gembira.
Saya pun gembira.


Kalau dah happy, macam-macam gaya boleh buat!

Masa ni nak pi tengok batu karang.
Tapi, tak berani laa pulak sebab kaki dah macam nak krem dah.
Jauh sangat ke tengah.
Anep, Am, Icah, Imah je yang pergi.


Konon-konon emak tak nak masuk laut laaa..
Nak jaga barang-barang laaa..
Sekali, emak pun sama naik.
Nasib baik sewa tempat isi barang (RM20)



Emak dan ayah sebelum terjun laut.


Lepas salin baju...
hehe
Kat sana tak dak air tawar tau.
Nasib baik anep (dia pernah ke Pulau Payar) suruh bawa air mineral sorang sebotol.
Boleh laaa buat-buat bilas muka.
Takde laaa lekit sangat kan.


Meninggalkan Pulau Payar jam 4 petang.

Menuju ke feri...

Abang, ayah dan emak!

Satu-satunya gambar beramai-ramai!!!
(Nantikan entri Langkawi Hari Ketiga)

6 comments:

Tihara said...

e'eh ada eizlan yusof la..hehe :)

CkDs AhRa said...

snorklling mmg best...hehehehe

Joy said...

ain..tertelan air masin tak? hehehe

~ain said...

kak tihara.. mana? mana? mana? (sambil stand by camera) hahahha

~ain said...

ck.. mmg best! enjoy gilooooo!

~ain said...

joy.. kalau ternafas kot idung, memang tertelan air masin hahah