Pembaca Blog Ini...

Thursday, October 21, 2010

Sampah tidak sila.. Sampah bersila ke hape ni?

Di depan rumah emak saya di Serdang,
ada sebuah rumah yang didiami oleh sekumpulan warga asing.
Tak pasti warganegara mana.
Sewa rumah je kat situ..
Mungkin bekerja sekitar kawasan rumah emak tu laa...


Tah apa masalah diorang tah..
Tetiba saya nampak notis macam ni depan rumah diorang..
NO DUMPING OF WASTE HERE PLEASE!
Sampah tidak sila..



Bukan-bukan je awak-awak dia tulis..


HAHAHAHAH


Bijak... bijak...!


Berdekah-dekah haku gelak .....


Photo dicilok dari FB Imah..
Ahhhh.. adik-beradik tak yah berkira sangat!
hahaahha

8 comments:

Tihara said...

sampah tidak dipersilakan yek..hehe ;)

.imah. said...

diorang letak sebab ada org cmpak cmpak sampah kat depan umah diorang tu laa along. HAHA. :P

~ain said...

kak tihara.. dorang tak reti tulis betul2. maklum laa.. warga asing.. heheh

~ain said...

imah.. apa ko ingat along tak tau ke? tahu laaa.. saje je buat lawak.. heheh

Sidratul Muntaha said...

ahhaha..
skeping betul.

Joy said...

ngeee..hehhehe

~ain said...

ayu.. hahaha... kelakar tau..

~ain said...

joy.. ngeee jugak!