Pembaca Blog Ini...

Thursday, November 11, 2010

Bedak Sejuk Gamat

Ada sekali tu kan,
saya ada cakap nak buat entri pasal bedak sejuk gamat n.
Tapi, dah tak ingat bila punya entri..



Oleh kerana manuskrip PELIT sudah 95% siap,
saya dah rilek sikit.
Boleh tidur dengan aman damai.
Ye laaa, hutang beb!
Memang tidak tenang kalau hidup banyak berhutang ni.



Ok, inilah bedak sejuk yang saya cakap tu.
Bedak sejuk herba dan gamat.
Herba apa nya tidak pulak saya tau.
Ini beli kat Langkawi hari tu.

Saya beli dua botol je..
Ye laaa, angan-angan je kan.
Bukan angan-angan sebenarnya.
Hangat-hangat tahi ayam je.
Konon nak pakai setiap hari.



Kelmarin dah malas..
Semalam pun malas..
Hari ini pun malas..
Kesudahnya, dah skip tiga hari dah.
Esok lusa aaa saya mula balik.
Bedak sejuk ni bagus tau.
Jerawat yang dah expired kat muka memang kering tau.
Muka pun sejuk je..



Pakai kejap, tunggu kering.
Lepas tu.. saya cuci!
Jangan pakai ah masa tidur.
Kesian cik abang..



Kang dia confuse pulak.
Mana satu bini dia, mana satu hantu yang dalam mimpi dia tu.



(Dia kan suka nau mimpi hantu. Siap mengigau2 lak tu..)

No comments: