Pembaca Blog Ini...

Friday, November 12, 2010

Ikan Besar Punyaaaaaaaaaaaa!!!!

Ini memang cerita basi.
Minggu lepas kot.



Cik abang duk berkali-kali cakap, dah lama tak makan ikan besar!
Hmm.. makan harus laaa berselerakan?
Kalau tidak macam mana nak maintain besar kan?
HAHAHAHAHA



Jadi, pi lah kami laki bini makan kat Restoran Chef kot nama dia.


Order ikan siakap [memang takde hati kat ikan lain]
dengan kerabu daging.
Air hmmm.. dah lupa!
Tapi, nampak macam ada ais kosong kan dalam gambar?
heheheh
Semua sekali adalah RM39.90.
Mengapa perlu kasik tau harga?
Sebab nak kasi tau, restoran ini adalah mahal!
Selalu makan lauk 3-4 jenis dengan ikan siakap sekali baru RM20++
(area Besut laaaaa)


~Sekian sahaja~

4 comments:

Joy said...

ikan kerapu pun sedap ;)

~ain said...

ikan kerapu? hehe.. selalu nak tukar ikan lain.. bila ternampak siakap terus tertukar cakap siakap.. haha

Sidratul Muntaha said...

dia ingt kl kot?!
tu yg mahal....
teringat lagi masa mkn seafood kat cherating..
ikan kerapu bakar (beso nale),kerang bakar (sekilo lebih),pastu dgn nasi 3 jenis (nasi goreng daging merah,nasi goreng cina dengan nasi putih 2 pinggan,plus air 3 jenis bru 30 ringgit)
then makan sarapan pagi kat gambang bru 7 - 8 ringgit.
nasi kerabu plus nasi lemak plus nasi dagang dengan air 3 n roti canai 3 keping.
huuuuu...
belum lagi kuih
ni kes tetiba lapo nih..

mgm murah laa...
tpi n3 diatas aderlah tidak ptut (utk tuan kedai)bile mkn sebgitu 30 hengget lebih!

~ain said...

ayu.. mungkin skrg ni barang harga mahal kot.. tah aaa aku pun tak tahu..