Pembaca Blog Ini...

Tuesday, November 30, 2010

Pagi yang Kelam Kabut

Assalamualaikum...


Hari ni dah 30 November.
Sekejap benar je masa berlalu.


Hmm.. tadi pagi saya masuk office pukul 9 gitu.
Sebelum tu, cik abang pi settle urusan kat tabung haji dan segala bagai laaa...
Memang dia nak pi kerja lewat sikit hari ni.


Bila saya sampai office, terus Puan PA bos besar call saya.
Bos besar nak jumpa saya.
Dah agak dah.
Sebab Puan PA tu ada cakap semalam.
Bos besar nak jumpa saya.
Tapi, semalam tetiba dia ada meeting tergempar sampai ke petang.
Sebab tu yang dia tangguh hari ni.
Saya dah plan, nak pi makan jap ngan cik abang lepas dia settle urusan tu semua.
Tetiba bos besar panggil pulak..
Hahahha gila kelam kabut ahkak ko ni pagi ni.
Mengadap bos besar dengan berpeluh sakan.
Hahahha baru pas naik tangga kan!


Sepatutnya, saya masuk office pukul 8, baru lah tak kelam kabut kan?
Huk huk huk


Perjumpaan dengan bos besar berjalan lancar.
Terima kasih Ketua Jabatan yang memberi penilaian
yang agak baik terhadap pencapaian saya.
Kalau tiada aral, boleh naik setakuk lagi tangga gaji.
Alhamdulillah.. terima kasih, Allah!


Lepas tu, barulah pi makan ngan cik abang kejap!


Hm....
Sejak dua menjak ni, cik abang nampak macam sedang kerisauan.
Entah apalah yang dirisaukannya tu, kan?
Abang, no matter who u r...
I always love you! ~Amboi, speaking London!!!

No comments: