Pembaca Blog Ini...

Monday, December 6, 2010

Jaminan?

Hidup kita ini memang tidak ada jaminan.
Hidup kita penuh dengan ketidakpastian.
Entah lah...



Entah pada siapa lagi yang kita hendak harapkan?


Orang politik memang macam ni ke?
Cakap tak serupa bikin...
Apa? Kekasih hati pun boleh blah tau kalau asyik janji tapi tak tepati.


Tepuk dada tanya hati!
Rakyat tetap didahulukan.


10 comments:

Irtiyah said...

Salam

Hakikat kehidupan. Huhu

Sidratul Muntaha said...

tu minyak
ko tak thu kesah anto memorundum pasal air tu..
rakyat nak jumpa sultan..FRU dgn bomba n olis pergi halau n siram.
ko pikirlah sendirik...
selagi boleh nak kita terima jer.
itulah politik bila dipolitikuskan..

Joy said...

kecewa kan :(

~ain said...

irtiyah.. huk huk huk.. hakikat yang rakyat didahulukan harus diterima lagi kah?

~ain said...

ayu.. hm... serius? benci nya!

~ain said...

joy.. takpe.. rakyat didahulukan.. =(

PUANSTOBERI said...

Derang igt kita ni dah mewah...ye lah..kalo tidak masakan dpt berpuluh puluh juta kat MAHA retu kan..yg pegi situ mmg rata rata gol. pertengahan..
Jadi..yg pasti..mmg kita kena berjimat cermat baru kerajaan tau yg rakyat derang ni takde duit.. huhuhu..

Just my nonsense theory ('+')

Zura said...

cakap xserupa bikin..

~ain said...

kak reen.. entah laaa.. kita takleh mewah.. dia boleh lak mewah.. heheh

~ain said...

zura.. ini kes menipu tahap dewa ni.. kot ye pun, tunggu aaa tahun depan kan? ish ish ish..