Pembaca Blog Ini...

Saturday, January 22, 2011

Pantai Air Tawar, Besut.....

Minggu lepas tak pergi mana-mana di hari minggu.
Tersangatlah bosan!


Semalam pun tak pergi mana.
Jadi, hari ini ajak abang pi jalan-jalan.



Suka betul ambil gambar sorok-sorok tepi pokok tu.
Pertamanya, memang suka gambar macam tu.
Keduanya, 'menyorok' sesuatu.
Hahahah



Rasa damai berjalan-jalan di tepi pantai.


Esok hari Ahad.
Tamatlah hujung minggu yang indah.
Esok sudah hari kerja.
Kelas pagi, beb!



4 comments:

PUANSTOBERI said...

Yey! esuk Ahad. Masih buleh berehat rehat di rumah. hihihi

Sidratul Muntaha said...

aku nmpk baju tu
huh
cantik la plak?!!
kenapa bile kau pilih tuk org lain mesti cantijk?1
tuk diri sendir?!
sume suram - suram belaka!
muhahhaha!

~ain said...

kak reen.. hehehe

~ain said...

ayu... lain kali ko kena bayangkan masa nak pilih untuk ko tu, mcm nak pilih untuk org lain.. hehe