Pembaca Blog Ini...

Wednesday, January 19, 2011

Terpinga-pinga

Tadi, bos datang jumpa saya...


Hmm..
mana nak carikan bos datang cari kita?


Bos cakap,
"Bereh aaa demo..
Naik lagi dua tingkat! "


Saya terpinga-pinga......
"Aik? Macam mana boleh naik?"
Saya langsung tak tahu apa-apa pasal tingkat-tingkat gaji ni.
Saya tahu current salary dengan gaji mati je...
Itupun sebab ada dinyatakan kat surat tawaran dulu.
HAHAHAHAHA


Syukur, alhamdulillah...
Tahun ni punya resolusi ialah
settle all of our bad debts
dan more savings!


8 comments:

Joy said...

tahniah!

Sidratul Muntaha said...

wei
ko naik gred ler tu
ko bape lama keje meh?!
mesti dah naik jdi senior
n of course naik tangga gaji lagi..
klu betul..
alhamdulillah..
boleh buat kerundi!(saje aku eja mcm tu!)

CkDs AhRa said...

bleh open table ar cenggini....hahahaha

~ain said...

joy.. thanks.. ini yang hari tu punya tu. kan ada yang saya cakap tetiba gaji macam banyak benar tu. dia masuk duit dulu baru sampai surat..

~ain said...

ayu.. ini yang aku terpinga2 masa tgk duit aku bulan lepas tu tiba2 byk dari biasa... yang aku amcam cuak2 takut bukan duit aku tu..

~ain said...

ck.. nnti aku buka meja depan rumah mak.. buka meja je laa.. makanan semua potluck aaa.. aku sponsor meja je. lalalala

Tihara said...

Congrats..rezeki rumahtangga gitu :)

CkDs AhRa said...

ceh....kurenggg asssseeeemmm....hahaha