Pembaca Blog Ini...

Monday, May 2, 2011

Jemput

1 Mei 2011..
Saya buat jamuan minum petang sikit untuk student semester akhir.
Tahun lepas pun buat jugak jamuan macam ni.
Tapi, tak ramai macam sem ni punya student.


Saja-saja. Sempena diorang semua nak grad dah this sem.


The food!
Mee goreng (itu je paling senang)
Bubur kacang
Dadih (segera)
Karipap (frozen)
Air sunquick

[Kali ni pakai pinggan mangkuk sudu pakai buang je. Mudah dan praktikal..]


Menanti tetamu sampai sambil menonton tv.
=)


Diorang sampai dalam pukul 5.30 gitu.
Kira tak lambat sangat laa..
Sebab janji pukul 5.
Tetamu 30 orang.



Kesian mamat yang kat tong air tu.
Baru nak suap makanan, "Apek! Air segelas.."
Bahana duduk dekat tong air.
Baju merah, siap bersuap-suap. =p



Eh?!


Berselera betul diorang ni makan.
Saya dah cuak kot kot tak cukup makanan.
Alhamdulillah laaa cukup-cukup je pun.
Tak de yang terbuang.


Maaf, rumah saya memang 'comel'!
Itupun, sofa mofa kerusi meja semua dah simpan dalam bilik siap-siap.
Kalau tidak, memang kena buka khemah laaa..


Sopan sungguh!
Anak siapa lah ni?
hahaha


Bergambar sebelum balik...


Anak jiran pun menumpang sama.
(Budak baju pink kat pagar sebelah)
hehehe


Sesudah mereka membacakan doa sepatah dua, mereka pun pulang....


Good luck, all my dear...
Thanks soooo much for coming!

I'm gonna miss u all.........

2 comments:

Joy said...

tema hijau! kalu awk dtg rmh saya..mesti awk rs mcm kt rmh sendiri. sbb hijau yg sama! hehhehe

Zura said...

ain buat kenduri masuk umah baru ke