Pembaca Blog Ini...

Thursday, May 26, 2011

Bukan Hari Saya

Tak sabar gile!
Esok emak ayah acik uncle nak datang rumah..
Tilam untuk emak tak beli lagi.
Paling macam tuuuuuuut, gaji tak masuk lagi.
Just imagine, hujung-hujung bulan punya rasa.
Dulu, kerani Finance buat gaji.
Sekarang... orang HR buat gaji.
Orang HR tu duitnya banyak,
so
.. dia tak kecoh sangat nak buat gaji awal-awal.
Ada dengar-dengar ni 1hb baru gaji masuk.
Sangat hahahahah la kan?
Kereta rumah seme due 25hb la, sayang!


{rasa macam kena korek 'tabung' je}


Ok, hari ini masuk office tengahari.
Ada banyak kad jemputan kawin atas meja.
Tak tahu nak pergi yang mana satu.


Hmm... apa lagi?
Haaa.. Ahad ini saya cuti. Sebab ada tetamu kan kat rumah.
Tiba-tiba, dapat memo kena datang kerja jugak sebab &^%#%&^@#*^&#^.
Apesal semua orang suka nak menyusahkan aku?
Kenapa masa aku nak cuti, masa ni lah nak suruh buat kerja bangang?
Nasib baik, ada kawan baik hati nak gantikan tempat saya.
Kena jaga exam pulak pukul 2 hari Ahad tu.
Yang ini tak ada orang nak ganti...
Takpe, 3 jam sahaja.


Haaaa.....
Next week saya dapat officemate baru.
Officemate lama kena pindah office bawah
sebab jadi Pegawai Dokumen ISO ke apa tah.
Saya tak kesah pun pasal ini.
Tapi, ada sikit sedih sebab saya dah 3 tahun dengan officemate lama tu.
Dah bersongkol buat macam-macam kerja baik dan jahat. wakakaka..
Tapi, gembira juga sebab officemate baru ni macam best jugak. hehehe


Namun, saya tidaklah rasa gembira, tidak juga berasa terlalu sedih.
Biasa-biasa aja..

Semoga kehidupan saya selepas ini baik-baik aja...


Selamat berhujung minggu...


Sekian.


{Ini yang tak mau tulis entri time tengah marah ni}

8 comments:

haslina said...

harap semuanya di permudahkan. ALLAH tengah menduga tu.

Sidratul Muntaha said...

ayat sekongkol tu lama beno aku tak dengo dah..
ahaha..

ArELeEz said...

'yg sedang2 saja.. la3..' erkk! tetiba kan.. ;P

zh-ena said...

dgn saper2 pun tak kesah asalkan jgn jd jahat dlm diam..ssh tau dpt 0pismate mcm nie..depan kita baik belakang jahat nak map0s

~ain said...

has.. memang.. dugaan..

~ain said...

sekongkol tu apa ek ayu? ahahaa

~ain said...

leez.. nak berdangdut pulak ye?

~ain said...

ena.. harap2 gitu laa.. yang jenis suka tikam belakang ni mmg susah kan?