Pembaca Blog Ini...

Thursday, May 26, 2011

Idaman

Haaaaaaaaaaa..


Meh nak cerita!


Saya ni bukan seorang yang obses
dengan handbag yang ratus-ratus ribu riban ni.
Jenis tak tergamak (sayang duit).
Tapi, sayang sayang duit pun tak de jugak duitnya..
wakakakaka


Pernah saya aim satu benda tu, bila duit dah ada... tak beli pun sebab,
"Eh.. mahal laaa!"
"Tak penting lah.."
"Yang murah pun ada jugak!"
"Yang lama elok lagi laaaa"
Lepas tu, duit tu tah ke mana.
Beli apa tah yang bukan bukan jugak pun.


Handbag paling mahal pernah saya beli
berharga satu ratus lima puluh hengget sahaja.
Itupun, pakai setahun ko..
hahahaha


Tapi, sejak dulu saya memang berkenan tengok handbag yang ini.




Baiklah, saya kumpul duit seratus sebulan.
Rapat setahun baru boleh beli kot!


Takpun, royalti dah nak dapat tak lama lagi, kan?
[Tetiba sayang duit lak kang, tak dapek laaaa nak nolong!]


5 comments:

PUANSTOBERI said...

beg 'jurulatih' eh? huhu

Zura said...

zura akan gune beg smpai lunyai br tukar baru...hehe..

ArELeEz said...

sama la macam leez. jenis m'buat p'timbangan sebnyk lapanplohratus kali. last2, ke laut.. hu3..

zh-ena said...

kebiasannya mesti jd mcm tu kan..rasa nak beli tapi bila pkir harga mahal mula la nnti la beli tapi duit yg ada tu berbelanja yg bukan2 jugak akhirnya

tak nampak ke mana pun

~ain said...

kak reen.. beg jurulatih katanya! hahahah

zura.. samalah kita!


leez.. mungkin sbb kita bukan jenis senang nak dapat duit byk2 kot.. hehhe


ena..memang.. tu yang geram kengkadang tu! hahaha