Pembaca Blog Ini...

Sunday, June 12, 2011

Cubit

Dua tiga hari lepas, saya dah buat satu benda bodoh..


Ini kisah mimpi ke mengigau ke saya pun tak tahu laa sebenarnya..


Tapi, lebih kurang macam ni laaa...
Dalam mimpi tu, saya nak ambil bantal peluk.
Tapi, di alam nyata saya tercubit pinggang cik abang.
Terkujat mamat tu! Kuat kot cubitan itu.. wahahah


Saya sedar yang dia ada tanya saya, "Kenapa?"


Saya pun jawab, "Mengigau nak ambil bantal peluk."
Lepas tu, saya pun ambil bantal peluk.
Terus selamba sambung tidur.
Bersungguh-sungguh betul!


Bila dah bangun, cik abang gelak-gelakkan saya.
"Ingatkan nak ajak bergurau. Bini aku, tak abis-abis mengigau!"


Cissssskek!
Bong*k betul!
Malu ok!


5 comments:

PUANSTOBERI said...

hihi. cam sweet jaa.. ajak bergurau yawww... hik hik

Joy said...

bantal peluk n cik abe adalah sinonim ;)

~ain said...

kak reen... awwwwwwwww....! hahaha

~ain said...

Joy.. hehehe.. memang. dapat pulak cik abe hok gebu2.. memang 'bantal peluk' sungguh laaa..

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

aduhh sian cik abang kena cubit di malam hari.. hehehehehe ngigau nyer pasal.. hik hik