Pembaca Blog Ini...

Sunday, July 10, 2011

Lady Boss


Maaflah, kalau ada yang terguris dengan apa yang saya tulis ini!


Bukan hari ni je terasa.
Dah lama dah.


Hmm.. macam mana nak cakap ek?


Ginilaaa...


Saya tak suka bos perempuan.


Bos perempuan selalu tidak profesional dan dipengaruhi emosi..


Sudah!


Itu sahaja yang saya nak tulis..


[Kalau anda bos perempuan, tolong renung-renungkan dan fikir-fikirkan..]

12 comments:

DaZzlingLilLy said...

betul bos pompuan mmg kebanyakan ber'problem' dgn org bawah...tapi ada jgk yg profesional,wpun dlm jumlah yg sikit..

Joy said...

I is terasa! muahahaha...

~ain said...

lily.. mmg ada.. tapi tak selalu laaa..

~ain said...

joy.. I is mintak maaf! =)

zh-ena said...

ena 4 tempat kerja ke empat2nya lady bos..tapi plg tak tahan masa 1st keja..mmg gila la dia punya perangai

ArELeEz said...

fitrah pompuan mungkin.. mmg moody! bg leez, lelaki ke.. pompuan ke.. sama jer kot.. klu hampeh, tetaplah hampeh! klu bagus, baguslah ia.

izfanora said...

xjugak.. melainkan dorg tue xkawin lg.. hihi.. :P

haslina said...

mmg BETUL tu.
sokong.

~ain said...

ena... ish. takut je. kengkadang bos ni boleh bertimbang rasa kalau di apandang kat 'bawah' bila dah duduk 'atas' kan? =)

~ain said...

leez.. Allah jadikan wanita dengan 1 akal dan 99 nafsu.. ada hikmahnya kan..

~ain said...

izfanora.. tak jugak.. kengkadang yang dah kawin pun kuat ngamuk.

~ain said...

haslina.. kebanyakkannya kan....?