Pembaca Blog Ini...

Thursday, August 11, 2011

Hari lahir saya tahun ini...........

Hari ini hari lahir saya.
Boleh pulak saya terlupa?
Memang ingat besday dah tak lama lagi..
Tapi, sebab sibuk buat macam-macam benda terus terlupa..


Memang tak ingat langsung.
So, memang tak fikir nak hadiah ke, kek ke..
Memang selamba ayam je laaa!
(banyaknya 'memang')


Pukul 12 am tadi, memang langsung tak sangka
yang cik abang akan keluarkan kek ini dari dalam peti ais.
Saya ada buka peti ais petang semalam dan sebelum 12 am.
Tapi, macam mana saya boleh tak perasan ada kek tu dalam peti?


Aduh......


Dah nak tidur baru abang keluarkan kek...
Terkejut sampai menangis tersedu-sedu!
Sebab memang tak sangka laaaa dia beli kek.



Potong kek pun atas tilam..
Terima kasih, abang!


Terima kasih yang paling utama buat emak saya kerana melahirkan saya.


Semoga Allah memberkati perjalanan hidup saya!


~Amin~

8 comments:

Zura said...

heppy bday ain..semoga idup d berkati dunia akhirat...

Tihara said...

happy birthdy sahabat :)

alamak terpandang pic kek yg mabeles :)

** dan2 potong ats tilam..he2

PUANSTOBERI said...

Hepi Bufday Ain~

Wah..besar kek tu..trus wat sahur la yea. hihihi

~ain said...

zura.. thanks..

kak tihara.. tak nyempat!

kak reen.. thanks kak.. tak dan sahur.. time tu jugak melantak! =)

Sidratul Muntaha said...

aku lmbt wish la..
happy birthday ain!!
semoga hidup ko diberkati ALlah selamanya.
semoga ape yg ko cita2kan dimakbulkan oleh Allah selama ni.
insyaa Allah.

~ain said...

ayu.. terima kasih, dear friend! amin...

zh-ena said...

cedapnya kek choc tu
nak ckit :D

~ain said...

ena.. habis dah.. sebab sedap cepat je habisnya!