Pembaca Blog Ini...

Wednesday, September 21, 2011

Tak percaya? Suka hati laaaaa...

Saya cerita kat cik abang yang Dato' Siti Nurhaliza datang majlis rumah terbuka
sempena hari raya kat office saya semalam (Selasa 20/9/2011)


Boleh pula dia gelak-gelakkan saya.
"Eleh.. menipu! Siti mana? Siti celup ke?"


Dia tak percaya ...


Haaaaaaaaaaaa.. meh nak tunjuk gambar sebagai bukti.
(walaupun saya tidak bergambar dengan Dato' CT)



Budak perempuan tu student saya.
Amboi.. kemain ye ko!
Ngan CT ko nak salam.
Ngan ahkak, tak salam pun!
hahahha

Siti nampak cam berisi sikit..

Haaa.. budak-budak ni eksited terlebih ni..
=)

Abang?


Sekarang dah percaya?


Eleh........

6 comments:

zh-ena said...

tak pernah jumpa pun huhuhuhu

PUANSTOBERI said...

wahh....tok ti... hik hik :D

Joy said...

ok. caya dah ;)
mmg dia berisi skit kan..wahh rugged nye dia...berisi pun tetap cun..n Datuk K syg je :P

~ain said...

ena.. ain pun first time.. hehehe

~ain said...

kekda.. yo laaaa.. tokti ngan tok k.. hehehe tapi, tok k berjambangan penuh di muka.. hampir tak kenal..

~ain said...

joy.. ahaha.. cik abang i tak caye. dia siap cakap saya gimik je.. hahaha..

tok k asyik pandang je bini dia... hehehhe masa bini dia nyanyi, dia tak kelip mata pun tengok.. =) sangat suwit..