Pembaca Blog Ini...

Sunday, October 16, 2011

Mimpi Ngeri

Dua tiga hari lepas saya bermimpi....


Mimpi tu sangat .............
Rasa sakitnya sampai ke urat nadi.
Lukanya pedih sampai ke ulu hati.


Saya bermimpi, cik abang suami saya telah bernikah satu lagi!
Sedih weh... Ada babak (babak katanya) dalam mimpi tu,
cik abang balik kerja terus pi cari 'bini' dia yang satu lagi tu.
Saya yang tengah tunggu dia, dia buat dek je.
Cis betul!!!
Emo! Emo! Emo! Emo!
Sampai nak menaip entri ni macam nak nangis dah pulak.


Saya cerita kat cik abang. Dia gelak aje.
Dia boleh buat lawak tak kelakar langsung,
"Itu sudah bagus! Bini baru abang tu siapa? Lawa macam Tiz Zaqya tak?"
*&*#>$@+#@%!*


Patutlah wanita yang mengizinkan suaminya bernikah lagi
akan dikurniakan payung emas di syurga
sebab rasa 'sakit' betul rupanya!
Dalam mimpi pun boleh terasa sakitnya...


[Nota: Orang kata, kalau bermimpi suami berkahwin lagi maknanya suaminya bakal dapat sesuatu kekuasaan atau keuntungan. Wallahua'lam]


Alah.. mimpi mainan tidur je kan?

8 comments:

PUANSTOBERI said...

jap..nak pikir penah tak mimpi cenggitu. huhu :D

DaZzlingLilLy said...

I pun pnh jgk mimpi husband kawin lain..mmg sakit hati sgt..bukan skali tp bnyk kali jgk pernah mimpi camni..hehe..agaknya kita ni bnyk berfikir sgt kot..

ArELeEz said...

harap2, dpt kekuasaan/keuntungan la kan.. amin..

~ain said...

kekda.. pikir jangan tak pikir.. tp, minta jauh laa.. mimpi pun dah membuat hatiku luka, kak.. hahaha

~ain said...

lily.. a'ah.. ye kot!

~ain said...

leez! kalau yang itu.. Amiiiinnnn!

kalau mimpi tu, mintak jauh!

Sidratul Muntaha said...

ko biar betul?
aku pernh mimpi ni byk kali..
mmg siot jer
madu aku tu lawa plak tu..
ikut musim
ade yg aku mimpi muka mcm angelina jolie
ade yang aku mimpi muka mcm nigella lawson..
erkk..
mimpi apekah ini
hihiihih
adoyai..
tapi klu betul ko ckp ade rezeki nak masuk..
amin..
syukur

zh-ena said...

hehehehehhehe harap2 yg yg nota kecik tu yg betul eheh