Pembaca Blog Ini...

Wednesday, July 25, 2012

DIARI: 4 Ramadhan

Cik abang beli ikan keli.
haaaaa.. mmg bergaduh laaa nak menggorengnya.
meletopssss siap kene tutup kuali.. hehe.
takpe.. sayang laki punya fasal, kita turutkan aje laaaa..


buat goreng berlada ikan keli tu.
kangkung goreng kicap.
kuih takdak sbb cik abang tak beli plak hari ni.
takpe.. ini pun dah sikit punya syukur.
kenyang alhamdulillah.....
air? buat nescafe o ais...
akibatnya, tak tido sampai nak ke sahur...
duk borak borak laki bini..


sahur tak masak.
panaskan aje lauk ikan keli berlada ada 3 ketul lagi tu.
sahur minum air panas. milo o sebab susu abis dah.
tetiba cik abang buka durian. join laaa seulas dua..
lepas tu sebu perut laaaaaaa


hari ni dah 5 hari puasa.
apa nak masak pulak ye...?



2 comments:

Has said...

hari x tau dah nk masak apa. terbyg2 naan cheese ke

Sidratul Muntaha said...

smlm kau tersilpa beli dagign rendang
sudahnay aku sorang yg cb..
laki aku elok je sbb merajuk aku tak beliakna dia nasi beriyani mcm bese..
dia mkn nasi putih,telur goreng and daging burger goreng yg aku msk.
huhu..
hamek aku.
kena daulat dgn laki.
arini dah gaji
so,belikan lauk tuk dia,nak gi beli buah lepas tu msk nasik mcm bese la.