Pembaca Blog Ini...

Tuesday, July 31, 2012

Pemanggang Ajaib

Saya dah terbeli pemanggang ajaiblah pulak....





Ada officemate jual.
Entah apa ayat pelaris dipakainya saya pun tak tahu.
Selalunya saya adalah malas nak beli barang dagangan kat opis ni.
Tapi, tadi baca iklan dia terus je tangan angkat telefon.
Call ext dia, "Saya nak satu lah ye..."
Ish....


Saya dah dapat periuk pemanggang dari emak hari tu.
Sekali je guna bakar ikan.
Tapi, berasap sangatlah pulak pemanggang tu.
Habis penuh asap satu rumah.
hahahah


Aku terpedaya dan tergoda...
Harga pun murah sebab beli banyak-banyak pakat ramai-ramai.
Dari RM129 dapat RM100.
Huiiiii.. lumayan kan....?


Betullah... mungkin faktor usia.
Dulu saya tak minat pun mendalah periuk belanga bagai.
Sekarang, tengok periuk vision, pinggan mangkuk perex terliur bukan main.
Takpe, nak jugak beli kang dapat royalti ke kan....


~Amin

4 comments:

Zarena Heeney said...

ena klu nak beli brg2 yg berkaintan rumah mesti suami ena akan ckp tggu la bila ader rumah sendiri huhuhuhuhu

Sidratul Muntaha said...

cer ko adiah aku se..
ahaha

Zura said...

pemanggang ajaib nie ade 1 kat umah..senang nk panggang ape pun..mmg ajaib lah...

PUANSTOBERI said...

bes tak??nati citer hasil masakan dia yer..
hihi.

yer, akak pun sker ngan vision segala pastu rasa cam nak p langkawi utk buat stok.hahaha