Pembaca Blog Ini...

Thursday, November 22, 2012

Tak terima

Semalam saya dapat link untuk tengok Aku Terima Nikahnya.. Sebelum ni, semua yang dah tengok asyik laaaa kata filem tu best. Romantiklah.. Ady Putra dengan Nora Danish laaa..

So, semalam nak tengoklah sambil-sambil bat assignment. Haaaaaaaaa.. ko mampu? Sambil buat assignment sambil tengok movie? hahahahhaa

Masa saya mula tengok tu ok lagi. Masa babak dorang kawin tu kan. Masuk babak yang Adi Putra tengok gambar kawin dorang kat tab tu, lepas tu Nora Danish datang peluk dia tu.. Ya Allah, tak sanggup! Tetiba boleh pulak saya terbayangkan kalau saya di tempat isteri Ady Putra. Jelesnya lah aku hoi hoi.. Lakonan ke apa ke, aku tak pedulik hoi hoi. Jeles!!!

Satu macam rasa datang dalam hati saya ni. Nak nak pulak status 'J' yang Nora Danish pegang!!! Nora Danish tu pulak manja hot lawa jelita gila nak mati hoi hoi... No.. no.. no..

Arghh... Maaf, tak boleh terima! Lantaklah nak kata aku ni emo ke apa.. Sangat tak boleh blah lakonan romantik gila nak mampsssss.... Terus saya tutup je. Tak jadi tengok. Terus sambung buat assignment




6 comments:

Has Honeylanz said...

tak tgk lg cite ni. tp tetap x blh nkl terima jugak :)

Sidratul Muntaha said...

mg tak boelh nak terima..
lagi buat sakit ati
the making tu
pengarahnya perempuan
pakai tudung
Ya Allah

Zura Zue said...

hehe...romantik sgt...kalau ye pun lakonan...xthlah mcm mana bini adi putra boleh terima sume tue erk....

DaZzlingLilLy said...

kalo i pun takle terima jugak wpun sekadar lakonan..sebabnya belakon pun kena buat betul2 kan?..haishhhh dah la "miss J alexander" secantik nora danish plak tuh..ayoyoyo...jeles!

PUANSTOBERI said...

ha... mmg byk adegan romantis sgt dlm citer ni. masa main cat tu lagi la.. eh....

~ain said...

has.. mmg takleh terima.. jeles!!!!! (jerit)


ayu.. agak-agaklah, kan? Kena faham juga ady dah berkahwin. aku yg bukan isteri dah terasa hati. kalau isteri, apa tah lagi.. kan?


zura, kalau ain jadi isteri dia.. tak boleh! bertahun makan hati, beb!


Lily.. berlakon pun kena peluk betul2 kan. lainlah kalau peluk patung ke pastu CGI kan ke kan... hukhuk (tetiba sedih sebab jeles)


kak reen.. eh? hahaha