Pembaca Blog Ini...

Thursday, May 23, 2013

Pagi Serdang, Petang Setiu... Kemain Laju!

Hahaha..


Maaflah. 
Ini cerita basi yang dekat sebulan nak peram..


Pasal hari mengundi 5 Mei 2013. 
PRU 13.


Pagi jam 8 pagi dari Melaka. 
Mak pun ikut sekali.
Mak ngundi kat Serdang lagi sebab belum tukar alamat.


Jam 10, settle urusan kami di Serdang.
Terus cik abang pecut.. 
Kami balik Terengganu terus. 


Sempat juga cik abang mengundi kat Setiu jam 4.30 petang.
Alhamdulillah...
Semua selamat.
Berjalan dengan baik sekali.


Proses demokrasi negara berjalan lancar 
walaupun terdapat macam-macam 'cakap belakang' mengenainya.
Itulah politik. 
Memang tak dapat lari lah dari benda-benda yang penuh kekeliruan.
hahah


Pada saya, kita jalankan tanggungjawab masing-masing sajalah.
Pilihan di tangan kita!


heheheh

2 comments:

zarena heeney said...

eheh penat tu terus blk ke ganu
betul tu byk sgt cerita belakang kan

Sidratul Muntaha said...

aku sepnjng may sokmo blik kg.
mmg byk citer basi