Pembaca Blog Ini...

Monday, June 3, 2013

Ketika Sedang Rajin

Kemas almari. 
Jumpa Safi Rania. 
Tah bila tah beli. 
Tak pakai. 
Kena bebel. 
Dah biasa. 
Hahahaha



Jujur. 
Rania ni bagus. 
Sesuai dengan kulit saya. 
Jerawat malu. 
Rajin pakai jadi cantik.
Poyo!


Lepas dua minggu belek muka. Cuci. Toner. Serum bagai...cik abang kata muka aku sudah banyak improvement. Dia je lah pun yang rajin tegur perubahan kan. Ada juga teguran membina. Ada juga teguran menjatuhkan iaitu bila dia panggil aku "perut"... Bongek! Terus bedek dia beli krim pelembab siang. Memang berjaya lah pembedekkan kali ini. kahkah.. Membedek. Aku memang pro. Bedek laki sendiri lah.  Ko jangan sampai aku bedek nak pi Slimworld! Tiga kilo rambutmu luruh nanti, bang.... =)


Oh ya.. Saya pun ada makan supplement Shaklee yang apa kebendenya tu.. Masa tu ruam penuh kat dahi. Ruam halus tu. Gatal dan merah je kalau panas. Habis je stok vitamin tu, kulit licin je walaupun tah bila lah aku nak continue. Dah tua. Memang kena makan supplement sebab nak kasi cergas sket.


Emak suruh makan minyak kelapa dara VCO dan ada dua jamu apa kebendanya tah. So far, dah dua botol. Ok dan selesa. No senggugut dan period membaik. Sangat baik. Ada kemajuan.
 

Cuma, kalau korang nak cerita fasal nak dapat anak kat aku.. Oh, kami ni jenis malas mencuba! Boleh? kahhhhhhhhhhhhhhhh!!! InsyaAllah.. doakan kami.........

4 comments:

zarena heeney said...

td baru jea survey kat watson nak beli ker tdk
kli ain ckp ok mcm nak beli la

~ain said...

Ena.. Kalau takut tak berkesan beli sket sket dulu. Ain beli pencuci dengan toner dan pelembab malam. Bila rasa serasi baru beli semua set. Sbb takut kulit tak serasi. Tapi safi ni lembut je kat kulit tak mcm produk lain mcm sendayu tinggi natasya bagai tu.. Macam pedih bila tak serasi..

Tihara said...

vco tu okeh yer ain?

~ain said...

Kak Tihara.. Vco tu best! Kulit jadi halus. Taktahu lah tapi.. Sbb ain consume jamu tu at the same time. Taktahu mana yang bagus.