Pembaca Blog Ini...

Saturday, July 20, 2013

Shower Gel

Mungkin ada yang tak tahu yang hobi saya (salah satu) ialah membeli shower gel. Bukan yang mahal-maha pun. Yang murah-murah je. Yang kecik-kecik sebab saya pakai sorang je. Untuk cik abang. saya dah belikan dia sabun susu beras 12 ketul dan shower gel Dove untuk lembapan kulit. Cik abang kesayangan saya kulitnya pelik sikit. Sensitif lah. Mudah kering. Kalau tak beri rawatan lebih, rasa macam bersisik. Ditambah dengan memang kulit dia macam alergic sikit. Jenis kulit macam tu. Maka, tak boleh pakai shower gel sembarangan. 

Saya kalau pi kedai nak beli telur pun saya boleh menyinggah beli shower gel. Suka! Hari ni pagi saya pakai shower gel bau lavender, petang nanti bau sitrus... malam nanti bau rose.. Haaaaaaaaaaa, ikut suka nak pakai yang bau apa. Kalau rasa nak bau baby, pakailah milk bath Baby Johnson. Gitewwww......  Kalau rasa macam busuk sangat aku ni. Kita pakai white musk. Kasi hidung laki den pedih sket. hahah

Antara yang saya suka ialah jenama Palmolive. Murah je. RM4.50. Bolehlah tahan sebulan dua sebab saya gilir-gilir pakai dengan jenis lain. Dah 4 botol saya beli. Tetiba kelmarin, naik harga jadi RM5.60. 



Terkejut!

1 comment:

Unknown said...

huishh naik rm1.10 tu
tingginya naik..mencanak
kalah harga ayam nie hehehehehhee