Pembaca Blog Ini...

Tuesday, February 18, 2014

Jodoh itu Rahsia Allah

Heboh lah fasal Erra Fazira dah berpisah dengan Engku Emran.

Saya yakin, Erra pun tak minta semua ni. Kesian dia. Bukan apa.. Bercerai bukannya berdosa. Dah takdir Allah untuk dia. Mungkin inilah jalan terbaik utk mereka.

Orang lain pun bercerai juga. Tapi, sebab dia artis popular perkara hal ehwal rumahtangga dia semua orang nak tau. Semua org nak komen macam saya buat ni. Buat entri fasal artis dalam blog. Hahahah...

Semoga kita semua tabah dan sabar hadapi dugaan ujian hidup masing-masing...

Apa nak cerita ni sebenarnya? Hahaha.. Bebelan yang takde arah tujuan. Tadi mcm banyak nak cerita tapi tetiba pulak tak tau punca.

Ok lah.. Bai...

1 comment:

Lynn Hamzah said...

betul tu...semoga dia lebih tabah mengharungi kehidupan...