Pembaca Blog Ini...

Tuesday, July 29, 2008

Abang Iparku sudah kawin

yang baju melayu pink pegang payung itew laaaa suami saya..
dari kiri..kak da, aku, perantin baru dan yang duk sengih2 tu laaa suamiku..
aku dan suami bersama perantin baru... mcm nak kawin sekali lagi je.. hehe

perantin wanita @ kak ti

wah wah...dia takpe laaa nak angkat bini dia.. kene bini berat mcm aku ni?? larat ke nal ngangkat..mahu patah ujung selebi ko.. hahaah

peeeeeeeeeeeeeeessssssss!!!!! cik abg aku je yang tak buat pesss... nak kene ni....

Sila ambil perhatian bahawa abang iparku ini sudah tidak single and available lagi.
Beliau sudah pun berkahwin dengan pilihan hati nya..
Sungguh bahagia menatap gambar2 kawin kan?

Bagi aku, setiap keping gambar yang dirakam pada hari pernikahan atau perkahwinan adalah antara gambar2 yang paling berharga dalam hidup setiap insan....
TAMAT..
((apo yang tamat nye cik ain oiiii!!!))

No comments: