Pembaca Blog Ini...

Sunday, August 3, 2008

Ucapan Tahniah...........

nadia yang aku kenal dr fp..
seronok sgt bila tgk gambar2 dalam fp dia..
sbb muka dia seiras ngan suami dia.. nampak mcm loving sgt..
rakan sejawat semasa bekerja di UDA..
tak dapt gi mjlis dia sebab tak sempat kejar masa

erni dan atuks..housemate, coursemate masa di UiTM.tak dapt g jugak sbb kenduri dia sama hari ngan kenduri aku.. peh..hampeh.. yok oo je nak datang time kenduri aku..last2 kawin ari yang sama..

ida nerina.. classmate masa di UiTM jugak..selalu dtg umah kite masa nak exam je. ahhaha..pinjam notes dan study sesama..

mimi dan arill..sangat cantik dia di hari perkahwinannya..bagi aku sume org cntik masa hari kawin sbb cahaya bahagia dtg dari dalam diri.. peh...

nazura dan nazmi.. semoga rumah tangga kalian kekal hingga akhir hayat.. ahh..ayat klise ni..aku suka baju pengantin warna hijau..
kak leeds..dan suaminya.. saya suka baca blog dia. best..
tapi, dia tak pernah kot baca blog saya sbb blog saya tak best.. hehehe
entry kali ini tentang kawan2 ku yang sudah berkahwin..
kawan di sini adalah antara
kawan2 dan
kenalan2 rapat.
juga sedara mara...
juga beberapa kenalan yang ku kenali melalui internet..
dr fp..dan dr blog
entry ini juga adalah merupakan dedikasi ucapan tahniah ku kepada mereka

semoga bahagia hingga ke akhir hayat..........

aku sayaaang korang..


eceh....eceh..farah & nasa...

suka baju farah yang warna coklat ni..simple n nice ..


timah dan ustaz lukman.. sahabat saya yang istiqomah.. semoga mendapat keberkatan dan murah rezki nya.. selamat pengntin baru..


Abang Hamali..jaga kak mimi bebaik tau.. Tahniah!!!

No comments: