Pembaca Blog Ini...

Monday, September 29, 2008

Ini entry terakhir sebelum raya yang penuh bermakna


hmm..hari ni saya telah selamat sampai di Serdang...
Setelah beberapa jam menjalani perjalanan yang penuh dugaan dan cabaran..

Saya & suami sekeluarga kini sedang dalam perjalanan pulang ke kampung halaman mak saya di Melaka.

Kalau jadi, lusa kita umat ISLAM akan meraikan hari raya Aidilfitri yang mulia..
Di kesempatan ini ingin saya memohon ampun dan maaf semua kepada semua yang mengunjungi blog saya yang tak seberapa ini.

Terima kasih atas sokongan kalian..

Semoga kehidupan kita akan diberkati dan dilimpahi rahmat dan rezeki yang baik baik olehNya...

Harapan saya agar kita rakan-rakan blog berpeluang bertemu lagi selepas raya..

Hati-hati di jalan raya..
Semoga selamat sampai ke destinasi..

~Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir Batin~

~norainiammran & suami sekeluarga..

No comments: