Pembaca Blog Ini...

Sunday, November 30, 2008

Adik Bongsu ku............


Ada beberapa entri di blog imah (adikku si penggodam).. yang memaparkan gambar adik bongsu saya, Ahmad Naim semasa mereka menginap di Palace Golden Houses minggu lepas kalau tak silap saya..
Di kejauhan ini, saya hanya mampu tersenyum dan tergelak kecil melihat aksinya yang terserlah keyakinannya bila ber "posing" dengan bantal busuk nya.. hihihihi.. (kalau gelak besar-besar ada yang kata saya sudah tidak waras pula) hehehehe...


Bantal busuk yang bersarungkan fabrik dari Jakarta buah tangan dari Cik Nurmah, teman baik emak!!

Seperti biasa.. tempat kegemarannya setiap kali menginap di hotel.. (bath tub)
Sebenarnya, adik saya ini tidak lah comel sangat. Tapi, oleh kerana dia adalah yang paling kecil dalam keluarga makanya, menjadi perhatian kami..


Tahun depan 2009, dia akan masuk darjah satu. Harap-harap dia tak lah buat tabiat malas ke sekolah seperti dia malas ke tadika tahun 2007 dan 2008.. heheh..

Emak kata kepadanya, " Bila dah darjah 1, kalau tak pergi sekolah, akan kene buang sekolah".. Harap-harap ugutan dan teori rekaan emak itu akan berhasil sehingga dia sudah rasa seronok ke sekolah nanti..


Nota kaki: Bagus juga ada blog ini. Sekurang-kurangnya, saya boleh membaca dan memantau berita dan cerita terkini adik-adik saya dan ahli keluarga saya yang memiliki blog seperti saya walaupun berjauhan..

2 comments:

.imah. said...

penggodam?
hegegege~


XP

Bibi Intan Suraya said...

comel apaaa ur lil bro..

wah dah tukar ruper blog yer...cantekk ;)