Pembaca Blog Ini...

Sunday, December 28, 2008

Saya sudah lama mahukan sesuatu!!!!!!

Dalam perjalanan ke Mengabang Telipot untuk menghadiri majlis kenduri rakan sekerja...

Zuuuupppp.. suami saya buat pusingan U maut..

Saya pelik, rupanya ada satu pusat servis perodua yang baru dibuka di Gong Badak.. (ke hapa ntah nama tempat tu, saya tak ingat)

hmm... saya pun duk tunggu laaaaaaamaaaaaa juga laaaaa..

Saya ajak suami g cari makan dulu alas-alas perut..

Rasa nak jalan kaki aje g kenduri, tapi, suami kata jauh laaa..

Akhirnya, setelah sejam lebih sket menanti, siap juga kereta ku di servis dengan jayanya!!

Argghhhhhhhhhhh.. sebetulnya, saya teramat bosan menulis entry bisu tanpa sebarang gambar...

Arghhhhhhhhhhh.. dalam hati sudah terlalu kuat meronta mahukan sesuatu...

ini.....



atau ini lah yang sangat diidamkan sejak dulu...



atau apa-apa je lah digital camera yang akan membantu aku menblog dengan lebih segar!!!

2 comments:

Yat Ekhram said...

ahhhhhhhhh yat mau jgaaaaaak!

tp lebey mau DSLR utk menggedixs spt selalu :)

norainiammran said...

Yat Ekhram.. Ain pun suka sgt DSLR. tapi besar sangat laa, tak kuasek nak pikul.. camera compac lebih praktikal untuk Ain..