Pembaca Blog Ini...

Sunday, December 28, 2008

Dulu lain..Sekarang dah lain.....

Kita mulakan entry dengan sesuatu yang hebat....

Adik bongsu saya..
Dulu....


sekarang...pipinya sudah bulat.. ayah gelarkan nya budak bulat dan ayah bimbang dia akan jadi obes sebelum waktunya (ada waktu yang sesuai kah untuk jadi obes?)


Kemudian, gambar adik bongsu perempuan saya beberapa tahun dahulu..


Kini, dia sudah lebih anggun dan sedikit remaja dengan fesyen terkini.. tetapi, saya ikhlas untuk mengatakan yang adik saya memang manis..hikhikhik


Ini pula gambar sepupu saya di majlis pertunangannya dengan gadis pilihan...


Dan ketika beliau berkahwin dengan majlis yang penuh gilang gemilang...Tak lama lagi dah nk dapat anak kembar dah pun.. hihihhi..


Sahabat saya, ketika saya menghadiri majlis pertunangannya di Temerloh sekitar 2004, lihatlah gamabr ini, saya bertudung putih ala-ala ustazah dan suami(masa tu belum apa-apa lagi, masih bercinta munyet)~~sila jangan gelak melihat ke "humble" an kami.. kahahkahakahak.. (malanganya, saya sendiri yang tergelak)


Kemudian, setelah sahabat saya itu berkahwin pada 2005.. beliau telah dikurniakan sepasang cahayamata. Salah seorang darinya.....


Ini pula kami, semasa sedang hangat bercinta.. Masa ni saya, boyfriend saya(alangkah poyonya), dan rakan serumah sewa di UiTM Shah Alam (erni, mas, zura, aishah, yanti) bersiar-siar di Petrosains.. diikuti dengan gambar-gamabr kami beberapa bulan selepas berkahwin..

Sila fokuskan pada bentuk badan kami dan pipi saya..











Ada sebarang komen?? hehehhe

1 comment:

said...

acu yanie nak cekelat gak...
uwaaaaaaaaaaa....

haih...masuk blog sana sini semua ada pic kawin2 nih...

hadoiyai....


(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::