Pembaca Blog Ini...

Tuesday, January 6, 2009

Flip Flap Flower...

ahhaahahahhahhahahahah..kata sibuk.. tapi masih gigih meng update...

saya rasa benar juga laaaa kata ayah.. sibuk dan tiada masa adalah selemah-lemah alasan..kita ada 24jam sehari kan.. jadi saya guna 1/2 jam sahaja untuk update blog saya ini.. lepas ni, mungkin nak minta khidmat adikku penggodam untuk tukar layout ke atau apa2 saja untuk blog saya ini..

walaupun saya mesti present paper untuk MQA itu ahad ini, saya masih belum siap lagi.

walaupun paper MQA itu belum siap lagi, saya mesti balik awal hari ni sebab saya mahu masak untuk suami saya.. Harapan saya, dengan cara praktikal selalu,saya akan jadi semakin baik dalam bidang masakan..heheh.doakan saya tau..

Saya nak cerita pasal ini laa..

ini adalah bunga kegemaran saya.. saya suka sangat bunga flip flap ini.. cute saja rupanya.. saya dah beli satu dan bubuh dalam kereta saya.. walaupun saya haruslah memaksimakan hiasan dalam kereta, namun hati saya meronta-ronta nak bubuh benda alah ni atas dashboard..pasu hijau untuk saya sebab saya obses sama hijau...

Saya juga telah hadiah kan bunga flip flap seperti ini satu untuk sepupu saya Nurul yang dapat keputusan yang baik dalam peperiksaan. Apa kaitannya saya pun tak pasti, tapi ianya memang cute dan saya harap dia sukakannya...saya pilih pasu biru untuknya...


Adik ipar saya ...pasu doraemon..takdok bunga..


Rupanya, macam-macam lagi rekabentuk bunga ini...Argh... saya sangat suka...




No comments: