Pembaca Blog Ini...

Sunday, January 11, 2009

Sweet note...

Sedang saya terpisat pisat bangun tidur pagi tadi....

Saya akan terus menghala ke peti ais, kebiasaannya untuk mengalihkan lauk basah dari tempat beku ke bawah...(supaya balik nanti saya akan mudah memasak tanpa perlu menunggu lauk yang keras membatu itu cair..)

Saya nampak sesuatu yang aneh di tepek di pintu peti ais..

It's a note!!!

""sayang.... I love you soooooo much!!! Do you love me too?""
-abang....""


Wah...i't the first romantic note that ever ever wrote by my husband to me!!!!

Ia membuatkan saya tersenyum-senyum sehingga lah semasa mesyuarat tadi..
((sungguh tak profesional saya kan?? mencampur adukkan urusan peribadi dan kerja..hikhihkhihikhikk))

Biarlah.. asalkan saya bahagia..Dan bukankah secara logiknya seseorang itu akan lebih bersemangat sekiranya dia mengecapi kebahagiaan dalam urusan peribadinya??

Dan.. untuk menambahkan lagi unsur romantik dalam hidup kami...
Saya berkira-kira untuk membalas nota itu dengan sesuatu seperti ini...



Mungkin saya kene menyeludup nota itu masuk ke dlm keretanya tanpa disedari...
Saya ingin tepekkan di stereng kereta nya supaya dia selalu ingatkan saya seperti saya ingatkannya ...

Harap-harap suami saya tidak gatal tangan mengodek blog saya ini sebelum sempat saya menepek nya...

No comments: