Pembaca Blog Ini...

Sunday, January 18, 2009

Streamyx vs Broadband??

Adakah streamyx lebih baik dari broadband?

Dari segi:
-kekerapan penggunaan
-bilangan pengguna
-bayaran bulanan
-bayaran permulaan
-keupayaan kelajuan akses (kalau macam siput sedut, saya akan tensen)



Streamyx...
-kalau ayah dan adik adik datang rumah saya dah tentu lah mereka boleh online secara berjemaah.
-tapi, kalau ke mana-mana takleh laa nak hangkut petak streamyx tu masuk dalam bonet kete kan...
-lagi plak, ayah dan adik-adik mai rumah saya setahun adalah sekali dua.. selebihnya saya dan suami aje lah yang duk bergilir-gilir online..hehehhe
-kene bayar sewa line telefon.


Broadband..
-boleh dibawa ke mana-mana. kalau saya g tidur rumah pak mertua pun masih bleh nak online.. sebab kalau malam2 kat rumah pak mertua saya sangatlah bosan dan pening.. tgk tv selalu bertukar siaran. Kejap tv2, kejap tv3, 104..105.. 501..701.. arghhhh..tekanan!!!!
Kalau remote control tu boleh bertindak, nescaya ia akan meletupkan dirinya sendiri...
Tak de pendirian yang tetap.. Selalunya saya akan masuk bilik dan baca majalah sebab saya pening kepala..heheh
-kalau broadband, mungkin bil lebih mahal dari streamyx dan apakah mungkin server nye juga lambat? atau bagaimana?

Ada sesiapa boleh tolong saya...
Membantu saya memilih sama ada streamyx atau broadband?


ATAU SAYA AKAN SELAMA-LAMANYA MENUMPANG NETWORK ORANG.. HAHAHHAHA (KEJI GILE PILIHAN YANG INI....)

No comments: