Pembaca Blog Ini...

Monday, January 19, 2009

Jihad Melawan Hawa Nafsu

Waaah..kenapa pula tetiba saya nak dok ulas keputusan Juara Lagu malam tadi ni??

Heheh.. sebab Faizal Tahir menang banyak kategori tapi, kenapa tak boleh jadi Juara Lagu??

Alah.. spoil sungguh laaaa "JUMPA PAKCIK HUSSIN" ni..
Kalau tidak,tentu Faizal Tahir menang besar malam tadi..

Huhh.. lantak lah siapa pun nak menang..
Yang penting, malam tadi saya tetap tidur dengan lena ditemani suami dan dengkurannya.. hehehehhe

Entah kenapa, sejak akhir-akhir ni..suami saya selalu saja letih dan tidak bermaya..
Mungkin kerana kami sedang mengurangkan pengambilan karbohidrat dalam pemakanan harian. FYI, suami saya seorang yang "kuat" makan nasi.. Bila tak dapat nasi, beliau akan "luga perut" heheh..
Alaaa..rilek ah, bang.. It's only 'less carbohydrate'.. bukannya buang terus..


Tapi, kalau saya bila kurang makan..saya semakin cergas dan mudah bergerak. Badan dan semakin ringan barangkali.. Seluar dan kain baju pun ada sedikit keselesaan bila memakainya.. hehehe.. sikit saja laaa..Cuma, ye lah kaaannn.. nafsu makan kuat.. Padahal kalau nak kurangkan makan boleh je..

Semoga kami suami isteri berjaya mencapai "Azam-azam 2009" bersama...
"JIHAD MELAWAN HAWA NAFSU"

3 comments:

ZH - Ena said...

semoga azam nak kuruskan badan akan tercapai :D

mcm maner dh pikir nak pki streamxy @ brodband ker??
tapi ena advise guna broadband ajer..mmg mudah nak bwk ke maner2..ttg kelajuan ok ajer ena pki..takder lembap sgt na takder lah cpt sgt..so so la

norainiammran said...

hehehe.. sesungguhnya jihad yang paling sukar ialah JIHAD MELAWAN HAWA NAFSU MAKAN... ahahahah

Ain memang berkira-kira nak guna broadband.. Kalau g mana-mana boleh online...

superior said...

fendi bag
fendi hand bag
fendi spy bag
fendi bags
dolce gabbana