Pembaca Blog Ini...

Sunday, March 8, 2009

.... I love you....

Sudah baca entri ini??

Suami saya sudah pandai mengagak laaa password blog saya.. dan secara senyap beliau telah 'menumpang entri' dalam blog saya ini..

Saya tanya dia,

"Abang, dah ada blog ke??"

Selamba saja muka beliau menjawab, "takde"

"Abang tulis apa dalam blog owang?"

Sengih-sengih beliau menjawab, "takde apa-apa"

"Ok, takpe..takpe.."

~beliau menulis saya pandai masak untuk menggantikan saya malas masak..
~beliau menulis saya pandai layan dia.. oh.. terharu..terharu.. walaupun saya ni kan pemalas skit kan..
~beliau menulis manjeeee... apa lah makna manjeeee bagi dirinya?
~dan best... ahahahahah.. ini no komen..!! saya memang best laaa kot kan kan kan..

Nota Kaki: Tulis lah apa pun yang abang nak tulis.. Tapi, yang sepatutnya disensor tetaplah harus disensor .. ok?? hehehe

No comments: