Pembaca Blog Ini...

Thursday, March 12, 2009

Mengantuk dan tiada mood

Saya bagitahu suami saya yang juga tidak boleh tidur..
"Panas lah, bang!!"
"Abang tidur luar ek?"
"Alah.."
"Abang pun panas juga ni,"
"Alah.."
"Tak pe lah, sayang tidur lah dalam. Kalau panas lagi, baru ikut abang.."
"Abang..abang ngigau ke ni?"
"Tak lah"
"Ini berapa?" ~ saya tunjuk 4 jari kat dia..
"Empat lah.. Eh, abang tak ngigau lah..."
"Ok.." ~hehehehe...

~Dia malas nak layan saya kot. Terus dia bangun tidur di ruang tamu..

Saya terpandang, jam dinding menunjuk ke angka 5.00 pagi.. Arghhhhh.. tension!!
(Saya tak pernah tengok jam kalau saya dah lewat tidur, atas dasar psikologi.. Saya akan rasa tak cukup tidur dan sangat mengantuk keesokkan paginya.)

Akibat tidak boleh tidur malam tadi, dan kesan psikologi dari melihat jam tengah malam tadi, saya jadi mengantuk pagi ini.

Kelas pula mula pukul 8.15 pagi.. Oh, sangat paginya.. Saya gagahkan diri bangun juga..
Dalam kelas, tengah bagi lecture..otak saya stuck kejap.. huhuhu..

Malam ini, suami saya kata nak angkat tilam tidur kat ruang tamu.. Sebab kat ruang tamu sejuk...

No comments: