Pembaca Blog Ini...

Monday, March 9, 2009

Saya.Paksa.Beliau.Jawab.

Saya kene tag dengan seseorang.. Tapi, saya tak de mood lah nak jawab sekarang. So, saya memaksa suami saya menjawab.. Tukar2 sikit lah kan... Sengaja nak uji sejauh mana beliau mengenali saya....
Mari tengok apa dia jawab....

1. She’s sitting in front of the TV, what is on the screen?
Rancangan masak2 kat AFC,AF dan sehati berdansa tapi tak tau nari he he

2. You’re out to eat; what kind of dressing does she get on his salad?
macam ah bini aku ni makan salad,tah pnah tngok pon

3. What’s one food she doesn’t like?
jagung kcik,petai swaktu dganya dan sate prut ayam he he best

4. You go out to eat and have a drink. What does she order?
teh o beng dgn sky juice, tomyam, kuew tiau kungfu

5. Where did she go to high school?
skolah sama2 mcam tak tau he he

6. What size shoes does she wear?
yg ni wa kuang xpert sket saiz 6 ke 7

7. If she was to collect anything, what would it be?
fridge magnet,baju-baju, majalah mingguan wanita

8. What is her favorite type of sandwich?
bini wa mcm wa gak smua blasah tolak batu dgn kayu jek

9. What would this person eat every day if she could?
mkanan yang panas2 tak kira ah pabnda pun tp trbaru tomyam ah,best gak bini wa masak

10. What is her favorite cereal?
mcam2 ah nestum pun ada ngan oat,katanya nak kurus ha ha ha

11. What would she never wear?
jeans ketat ah dia ckap mcam keling mabok jekk pkai sluar 2

12. What is her favorite sports team?
snaman jek 2 pun kdang2 ikut mood

13. Who did she vote for?
mak dia ah anak mak katakan

14. Who is her best friend?
setau wa kwan dia shikin ah yg tnggal kat tmn equine

15. What is something you do that she wishes you wouldn’t do?

modified kete. I’m sorry...

16. What is her heritage?
melayu,kelate cmpur melaka

17. What is her favourite colour?
dlu lom kwin wrna dia purple,skang ni dah tkar kaler ijau.1 rumah kaler ijau ngan kete2 skali

18. What is her habit?
intenet ah apa lg,smpai tak ingat laki

19. What is she proud of?
family dia ah dgn adik bongsu dia yg suka pow he he

20. Lastly, do you think she will read this?
msti ah coz dia yg suh wa bt.ikt wa mlas nak lyan smua ni

Saya bagi A- untuk jawapan-jawapannya.. Bravo sayang.. bravo!!!!

4 comments:

Maswani said...

salam ain..sihat ke? rajin jwb tag, mesti byk masa tuh..hehe..

norainiammran said...

Maswani.. sihat-sihat saja.. masa tak banyak mana sangat. masih sama seperti orang lain 24jam sehari. Cuma, masa senggang di waktu malam ada sket lah.. heheheh

zh-ena said...

baru blh tgk blog org lain..rindu..byk nak tanyer nie :D

1)mak ain dah sihat ker..mcm mane ngan tgn mak ain
2)bgs la hubby ain siap blh tulis lg dlm blog ain heheheh
3)tag pun hubby jwb kan heheheh mmg bagus
4)yup btl tu usaha tngga kejayaan..cha yok cha yok :D

norainiammran said...

Ena.. banyaknya soalan.. Nasibbaik buat numbering, senang sikit nak jawab..

1) mak dah sihat. dh kuar spital. Alhamdilillah.. Tapi, tangan kiri juga masih belum dibedah.. BAru-baru ni, doktor diagnos saraf yang rosak tu dan melarat ke bahagian pinggang.. risau juga..

2)hubby tu mmg gitu, kadang-kadang unexpected laa tindakan dia..

3) itu sebab ain paksa dia tu.. Sebab tu dia jawab tag.. Kalau tak, takde nya dia nak menjawab..

4) sedang usaha, harap-harap berjaya.. ina dulu ada jumpa doktor pakar ke?